Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że RMFon.pl, Kurnik.pl i FabrykaMuzy.pl to jedyne serwisy, w których przeciętny użytkownik w listopadzie ub.r. spędził ponad 10 godzin. RMFon.pl - do września działający jako MiastoMuzyki.pl (więcej o tym rebrandingu) - i FabrykaMuzy.pl to witryny radiowe (należące, odpowiednio, do Grupy RMF i Grupy Radiowej Time), a Kurnik.pl to strona z grami online. W rankingu witryn, które przyciągają internautów na najdłużej, są jeszcze trzy inne serwisy radiowe: RadioZet.pl (należące do Eurozetu), Tuba.pl (Agora) i Open.fm (GG Network). Nad nimi znalazł się uruchomiony we wrześniu ub.r. TVNplayer.pl - serwis z programami i serialami ze stacji Grupy TVN, który szybko wszedł do czołówki serwisów VoD (zobacz ich szczegółowe dane). Zestawienie uzupełniają dwa portale horyzontalne: WP.pl i Onet.pl, które zanotowały zdecydowanie największe liczby użytkowników i odsłon, oraz słownik internetowy Ling.pl.

W skali roku największe wzrosty czasu, który spędzał w nich miesięcznie przeciętny użytkownik, osiągnęły Tuba.pl i FabrykaMuzy.pl - odpowiednio ponad cztery i prawie trzy godziny. Na Kurnik.pl i RadioZet.pl internauta przebywał średnio po około półtorej godziny dłużej niż przed rokiem. Niewielkie wzrosty pod tym względem zanotowały RMFon.pl i WP.pl, za to nieznaczny spadek - Onet.pl.











